eByggesøk Proff
Byggesøknader har aldri vært enklere
Spar tid, penger og frustrasjon med denne smidige integrasjoen. Send prosjektinformasjon direkte fra Kvalitetskontroll til eByggesøk Proff med ett tastetrykk
Om eByggesøk Proff
eByggesøk Proff er én av mange løsninger Norkart utvikler og leverer, og gjør det enklere å levere komplette, digitale byggesøknader direkte til kommunene via Fellestjenester Bygg. eByggesøk Proff er prosjektorientert og gir god oversikt og kontroll gjennom alle faser i et byggeprosjekt.
Slik fungerer det
Med ett tastetrykk
Integrasjonen er smidig og svært enkel.Du oppretter prosjektet slik du vanligvis gjør i Kvalitetskontroll. Når all informasjon er fylt ut kan du huke av en boks for «send til eByggesøk Proff». Informasjonen sendes direkte og du kan enkelt gjennomføre ulike byggesøknader på eByggesøk Proff sin side basert på informasjonen fra Kvalitetskontroll. Så fort søknaden er utfylt, signert eller godkjent vil du få den tilbake i Kvalitetskontroll som PDF under prosjektet. Enklere blir det ikke!
Denne løsningen gjør det raskere og enklere for deg å lage en komplett byggesøknad og sende den til kommunen. Dine digitale søknader sendes via Fellestjenester Bygg og Altinn i et standard format som alle kommuner støtter.
Logg inn på eByggesøk Proff
Fyll ut søknaden
Distribusjon av nabovarsel
Rammesøknad
Tiltak uten ansvarsrett
Endringssøknad
Igangsettingstillatelse
Ettrinnssøknad
Midlertidig brukstillatelse
Ferdigattest
Gjennomføringsplan
Ansvarsrett
Kontroll- og samsvarserklæring
Søknad om Arbeidstilsynets samtykke
Når du har fylt inn prosjektinformasjon i Kvalitetskontroll og sendt det til eByggesøk Proff vil informasjonen ligge tilgjengelig for deg øyeblikkelig. eByggesøk Proff veileder deg gjennom søknadsprosessen slik at du får all nødvendig informasjon med.
eByggesøk Proff er godkjent for: